JAK SE UČÍME V 2. A
- v matematice - H mat využíváme učebnice Přemýšlení a počítání, nakladatelství Fraus, které ve větší míře rozvíjejí žákův logický úsudek, prostorovu představivost, učí děti nalézat více řešení
- děti jsou vedeny k samostatnosti, spolupráci, ale také k odpovědnosti za svou práci
- učíme se v blocích
- žák si své práce organizuje do Portofila, které tak vypovídá o jeho pokroku za dané období
- pracujeme s týdenními plány (rodič i dítě ví, co ho celý týden čeká)
- rodiče jsou důležitou součástí vzdělávacího procesu
- žák si po splnění "povinných" úkolů má možnost vybrat úkoly navíc
- děti se učí od sebe navzájem, připravují si prezentace dle svého zájmu, pracují ve skupinkách
- učí se naslouchat, argumentovat, ale také prezentovat své myšlenky
- dítě je vedeno k tomu, že chyba je důležitá součást vzdělávacího procesu
- žák se učí organizovat si svou práci (pořadí splnění zadaných úkolů)