JAK SE UČÍME V 2. A

 

  • v matematice - H mat využíváme učebnice Přemýšlení a počítání, nakladatelství Fraus, které ve větší míře rozvíjejí žákův logický úsudek, prostorovu představivost, učí děti nalézat více řešení
  • děti jsou vedeny k samostatnosti, spolupráci, ale také k odpovědnosti za svou práci
  • učíme se v blocích
  • žák si své práce organizuje do Portofila, které tak vypovídá o jeho pokroku za dané období
  • pracujeme s týdenními plány (rodič i dítě ví, co ho celý týden čeká)
  • rodiče jsou důležitou součástí vzdělávacího procesu
  • žák si po splnění "povinných" úkolů má možnost vybrat úkoly navíc
  • děti se učí od sebe navzájem, připravují si  prezentace dle svého zájmu, pracují ve skupinkách 
  • učí se naslouchat, argumentovat, ale také prezentovat své myšlenky
  • dítě je vedeno k tomu, že chyba je důležitá součást vzdělávacího procesu
  • žák se učí organizovat si svou práci (pořadí  splnění zadaných úkolů)